יום שבת, 19 במאי 2012

ואתה בשלך....

נכנסת לעולמי בלי שום התראה
ניסית לכבוש את כולי, ואני בשלי...
רצית להשפיע, להיות חלק ממי שאני
רצית לבלוע את גופי
לחמם ולחבק
לאחוז חזק חזק
להיות חלק ממשהו, ממישהי
ביקשת להיכנס לתוכי, לליבי, לנשמתי
רצית כל כך לכבוש אותי
לא רצית שזה ייגמר, הסברת כמה זה נכון עבורך
ואז זה קרה
כשלא שמתי לב, כשהייתי עסוקה, והורדתי מגננות
אז, התחלת לכרסם בגופי
אט אט, בדרך שלך
ניסית להרוס כל חלקה טובה
לא בחלת באמצעים, לא אכפת לך כמה זה כואב
לא משנה התוצאה, לא חשובה הדרך
המשכת, ועודך ממשיך, בשלך
אני בינתיים מנסה להילחם בך בכל כוחי
כל הזמן
במחשבות, בזיכרונות
לא קיימים עוד רגעים קטנים של אושר בליבי איתך
רק להוציא ולהוקיע אותך ממני
כי סרטן קטן שלי, לא ביקשתי שתבקר
לא ביקשתי שתישאר
ולא רציתי שתקים מושבות בגופי
ואתה?
ואתה כאן
ואתה בגופי, מנסה להאחז בי בכל מה שנותר לך
מנסה לקבל עוד חלקות קטנות מעולמי, מתוכי
ואני?
אני רק רוצה שתבין שכמו כל האתגרים בחיי, זה רק עניין של זמן ואנרגיות עד שאתגבר גם עלייך... 
והפעם, אני מבטיחה, שכשזה יקרה, לא אתגעגע לנוכחותך בחיי...

תגובה 1:

  1. שיהיה בך הכוח להיאבק באתגר. שיהיה בך הכוח לעמוד במבחן. ויהיה. כתיבתך מרגשת ומעצימה. חזקי.

    השבמחק