יום רביעי, 8 בפברואר 2012

שבוע 2 - סוף סוף מקלחת!!


חברים יקרים, שלום לכולם!
אני כרגע מכתיבה למור שפה לידי (קבלה מעמד של בן משפחה- מי שיביא לי פס״ד ממשב"ל שמסביר את זה יישקל לו ביקור ;-). ). אני לא יכולה להתחיל להסביר לכם עד כמה הימים האחרונים היו מאתגרים ועד כמה תופעות הלוואי של הכימו מענות יותר מללמוד למבחנים ב״אבני פינה״. הבחילות, ההקאות וכל מה שאתם רואים בסרטים באמת נכון ואין לאן לברוח. השיער אכן נושר מיום ליום, יחד עם תחושת היובש בפה שלא הולכת לשום מקום. אחרי 15 יום של אשפוז רציף חשתי היום לראשונה את טעמו המתוק של מים על גוף- או בשם שכולנו מכירים- מקלחת. אומנם בישיבה עם סייעות סביב אבל עדין מקלחת! אני מפצירה בכל אחד מכם להתקלח פעמים ביום :-) והכי חשוב להנות מכל שנייה שהמים זורמים על הגוף. אתה אף פעם לא יודע איזה מה טומן בחובו היום הבא...

אני חייבת לציין שהאהבה הבלתי נגמרת שאתם מרעיפים עלי בכל אמצעי המדיה השונים, כולל תפילותיכם של רבים מכם ופניה לאלוהים כחלק מהחיזוק והריפוי כלל האמצעים גם יחד הם אלו שמייצגים את היופי במי שאנחנו בחברה,את החיבור שלנו דל בין אדם לחברו, וזה מה שנותן לי את הכוח להמשיך גם בימים ש80 אחוז מהיום מורכב מבחילות הקאות וכל טוב...

אני רוצה לציין שהיום חל חג הטו בשבט המסמל שני דברים מרכזיים:1. יום הולדתה של כנסת ישראל- שמציינת את הולדתה של מערכת חוקית ראשונה ( לפחות כך היא התחילה) עם שובו של העם היהודי לארצנו הקמת בית לאומי בה. 2. מבשרת את חג האילנות הטבע ההתחדשות והפריחה, הצמיחה פירות הארץ, טוב ליבה של האדמה, ושפע של ברכה.
״לך אתן את הארץ הזאת וברך כל מיני תבואתה לטובה ותן ברכה על פני האדמה״
אני מודה לכם ביום זה שמילאתם את נפשי וחיזקתם את כוחי תוך נטיעת תקווה להתחדשות, לטבע אחר וכל מה שאתם עושים עכשיו זו רק ההוכחה לכמה מדהים שהגענו לזמן הזה.
אוהבת את כולכם, תמשיכו לחזק ולכתוב. מבטיחה להמשיך לעדכן עם יציאתי מהבידוד ואני באמת מוקירה תודה שבאמת בורכתי על פני האדמה. באהבה שלכם.
 
שירי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה